11/08/2012

hair catastrophe




mulla on teille tukkatarina siitä, kuinka hirvee punapigmentti on. mun tarina menee näin.
se oranssi tukka, muistatte varmasti, sai päällensä vaalean värin. ei värinpoistoa, vaan vaalean värin. schwartzkopfin platinum blonde tms. tulos ihan tyydyttävä. en oo ikinä tyytyväinen vaaleen tukan vaaleuteen, vaan pyrin aina valkoseen tukkaan, ainakin itseni kohdalla. tuon kyseisen värin mukana tulee aina kaks sellasta antiyellow hairmaskia, jotka mä oon todenny ihan hyviksi. nyt se ei kuitenkaan tehonnut kunnolla vaan mun tukkaan jäi sellasia kellertäviä osioita. no, tomerana tyttönä sitten päätin pitää sellasta päässä puolisen tuntia ajatuksella "no nyt ainaki tulee vaaleeta". toisin kävi. tukasta tuli osittain liila.  ajattelin että "hei, tähän onki ihan kiva väri" ja marssin cyber shoppiin ostamaan lilac-nimisen värin. pistin päähän hieman laimentaen sitä hoitoaineeseen ja annoin vaikuttaa puolesta tunnista tuntiin. tulos: sininen. keltaisilla läiskillä. miten???? väri oli ihan haista paskaa ja kaiken lisäksi se ei tarttunu niihin keltasiin osiin. instagrammista näkee niitä kuvia jos tahtoo nähdä. oli sekin ihan ok väri jos se olis edes ollu tasanen mutta kun ei. kaikki tä sotku sen oranssin takia, ainakin mä itse syytän sitä pirulaista.

pari päivää sitten pistin värinpoiston jotta kaikki se paska lähtis mun hiuksesta. ajattelin myös alottaa syväpuhdistuskuurin. värjäyksen jälkeen tukkani oli taas ihan purkkaa (venyy ja paukkuu ja katkeilee) joten ajattelin nyt saa riittää. niin kauan kun oonki taas haaveillu siitä ihanasta hopeasta tukasta. eilen tukka sai taas uuden värin ja tässä nyt ollaan taas. tumman ruskea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti